Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fin början

Publicerad 2015-07-14 16:02:20 i Allmänt

Åh vilken fin början på semestern. Min kära bror gifte sig i lördags, så fredagsmorgon ( som var min första semesterdag) åkte vi ner till Örebro.
Fredagen bjöd på kallt väder och korvgrillning vid festplatsen. Vi var där under dagen och hjälpte till med diverse. 
Då jag själv skulle både sjunga i kyrkan och vara toastmadame kändes det som om det låg lite press på mig att det skulle flyta. 
Allt blev så fint. Solen sken, sången gick bra, de var så fina, maten var god och räckte gått och väl, alla tal var rörande och kvällen löpte på fint. 




Dagen efter ( alltså i söndags) var verkligen dagen efter. Kändes så fint och känslosamt allting. Vi var ute vid festlokal och hjälpte till med städning samt var med på presentöppning. 

Så igår morse drog vi vidare från Örebro till Kolmården. 





Så nu efter att ha varit på Bamsesvärld, sett delfinshow, åkt safari, sett sälshow, och kollat på väldigt många fina djur, åkt karuseller och Gabriel har ätit världens största glass är vi nu påväg hem till Stockholm igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela