Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sommarmorgon

Publicerad 2015-07-02 10:41:35 i Allmänt

Känslan av utlandet. Så var det att vakna och kliva upp idag. När man kl 07 kan har shorts och linne. Har kört ett pass på Utegymmet. 40 minuters svettande. Känner att jag behöver öva lite på mitt selfietagande. 

Om det nu är något att öva på. Haha. 
Nu är jag påväg till jobbet. Såklart känns det inte jättekul att gå in och vara instängd till kl 20 ikväll, men sommaren har väl bara börjar hoppas jag😊

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela