Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Cykelpendling

Publicerad 2015-05-20 09:05:44 i Allmänt

Idag var första dagen i mitt nya liv😊
Nej då, men jag har cyklat till jobbet för första gången 1,2 mil. Kändes ganska rejält i rumpan och hurtigt att börja kl 05:45

Har inte riktigt klart för mig den bästa vägen än. Lite jobbigt att cykla lång väg på bilvägen, mycket långtradare som kör där. 
Nu har jag värmt mig med gröt och kaffe så nu kickar jobbdagen igång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela