Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Stort

Publicerad 2015-05-16 18:52:14 i Allmänt

Tjoho, Gabriel har äntligen lärt sig att cykla. När vi äntligen hade ett bra ställe att öva på så gick det liksom av sig själv. Vi åkte ner till skolan här bredvid, den där Gabriel ska börja. 

 Det är skönt att kunna vara ute ( även om det tyvärr känns som en kall majmånad) för inne är det fortfarande kaos och det är lite stressande med alla saker som man "ska" göra. Gräs ska läggas, altan byggas,soffa köpas, skänkar köpas, bil köpas, köksbord köpas etc etc, gäller att ha lite is i magen tror jag. 
Idag har jag och barnen varit på en cykelutflykt till Sundby Gård som ligger 3 km här ifrån

Vi lyckades pricka det fina vädret en stund iaf. 

Nu har vi ätit kvällsmat och gjort min och barnens favorit efterrätt. Glasssmothie😊



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela