Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

3 dagar på Mallorca

Publicerad 2015-06-08 08:56:19 i Allmänt

Vilka sköna dagar jag haft på Mallorca med mitt härliga jobb. 
Vi landade vid hotellet kring lunch på torsdagen och med ganska lite sömn i bagaget ( åkte från Sthlm kl 04) så blev det sedan några timmar vid poolen. 

Sen klädde vi om och körde 2 träningspass med hotellets stålkvinna. Hon var ensam och körde typ mellan 3-6 pass om dagen. Hur cool som helst. 
Vi hörde pilates och ett cirkelpass i gymmet. 
Dag 2 var det stranden som gällde. Dock började vi dagen med ett svettigt Zumbapass. 





Alla dagar har vi ätit supergod frukost och middagsbuffé på hotellet



Dag 3 hyrde vi cyklar. Så himla bra dag. Cyklade 2 mil och käkade lunch 

Ett ställe precis som vi tänkt oss med god mat och vacker utsikt. Fortsatte sedan för att ta ett dopp

Påvägen hem stannade vi i en liten by för att handla lite och ta ett glas. Jag tog Sangria. Så god var den. 

Totalt cyklade vi nog mellan 4-5mil den dagen. 
Summeringen blir iaf fantastisk. 
Bra blandning av bad, relax, träning och god mat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela