Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Det "rullar på"

Publicerad 2015-05-30 10:32:05 i Allmänt

Äntligen har vi fått en gräsmatta. Vi kämpade på igår och hann med hela tomten. Så nu är det grönt och fint runt oss. Gräs på rulle är bra saker! 


Där kan man prata vardagsmotion. Återigen blev det Tomas som fick ta det största lasset då barnen också hade sommaravslutning på förskolan igår och jag var där och representerade😊

Imorse tog jag cykeln till jobbet för att få in ett till träningspass denna vecka. Det var tungt, motvind hela vägen men nu är det gjort och jag är stolt över det. En stor grötfrukost med banan och nötter väntade på mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela