Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Husägare

Publicerad 2015-05-04 20:52:07 i Allmänt

Ja vi har ett hus. Ett helt nytt fint hus. Vilken känsla. Trodde först jag skulle tycka det var jobbigare rent känslomässigt, då jag är en sådan nostalgisk själ är det jobbigt att separera. Jag hade några dagar innan flytten som det kändes som om jag inte ville. Men mu känns det självklart. Det är så fint ( just nu lever vi i ett kaos av flyttkartoner) men det KOMMER bli bra. Mycket jobb med utrensning och iordningställande. 



Ja ni ser. Vi har en del att jobba på. Vi kämpar på och lägger nu mycket tid på detta såklart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela