Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Nytt kort

Publicerad 2015-07-18 09:40:35 i Allmänt

Jag har köpt nytt träningskort. Har provat på Friskis&Svettis i Huddinge. 
Har bara varit på ett pass hittills och nu avslutat 6km på löpband. Sedan jag sprang Halvmaran har jag lagt löpningen på hyllan, det kom en flytt emellan och andra saker. 
Men snart är det dags för Midnattsloppet så nu får det bli skärpning. 
Första löppasset på länge alltså. 6km löpband 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela