Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

4 mån

Publicerad 2009-04-28 13:04:01 i Allmänt

Känns lite halvägs på något sett. För 4 månader sedan köpte jag ett gravtest och sent på kvällen fick jag ett positivt resultat 28 dec. Om exakt 4 mån har jag BF 28 aug. Läskigt, tiden har gått snabbt ändå, och nu lär det ju gå ännu fortare.
Det första veckorna i jan var ju en plåga men ju länge graviditeten har gått desto fortare har tiden gått.

Är jättenöjd med mitt håresultat från igår!! Mkt roligare och livfullt nu. Blev olika slingor i blonda nyanser.
MIn frisör sa att min hårfärg har ändrats och blivit mörkare nu under graviditeten. Jag har tänkt på det själv också,  har aldrig förrut haft en kraftig utväxt eftersom jag är så blond i mig själv. Men nu hade det baske mig blivit en utväxt och håret var gult=fult. Blää.

Ikväll är det yogatime, ser framemot det jättemkt. 
Inatt har den lilla skrutten där inne livat runt som sjutton, undra vad han håller på med? ;)

Imorgon är det magbild dags igen...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela