Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Åter i storstaden

Publicerad 2009-04-13 20:06:24 i Allmänt

Det är alltid med en liten klump i hjärtat som man åker ifrån familjen och livet på landet. Trots att det är skönt att komma hem, trots att man vet att man bara skulle bli irriterad om man var där en längre stund. Är det ändå lite sorgligt när man sätter sig på bussen på väg mot vardagen igen.
Men nu är vi hemma och har hunnit ståda, laga mat, handla. Tomas jobbar och jag har duschat och sitter framför tvn och slappar. Det har varit så skönt att ha haft lite långhelg.
 Många har ju frågat hyr jag mår el mått nu under graviditeten. I början var det jobbigt med illamående och trötthet men nu mår jag jättebra. Hoppas att den här härliga känslan fortsätter att hålla i sig och att tiden nu går fort=)
Det är inte ofta man längtar till att sommaren ska ta slut, men nu gör jag det, för att få träffa den lille token. Konstigt att man kan längta efter någon man aldrig har träffat.

 Ni får gärna komma med förslag på fina pojknamn om ni vill! Allt tages tacksamt emot=)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela