Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fredag Tjohhoo..

Publicerad 2009-04-24 13:44:55 i Allmänt

Fredag igen! Den här veckan har verkligen gått jättefort ( som vanligt ) Ser framemot en helg i solens tecken!!

Jag känner nästan dagligen fosterrörelser nu, det är så mysigt. Barnmorskan sa att ungefär från V24 så ska man känna det sågott som varje dag, men det tycker jag redan att jag gör som sagt

Ska gå en sväng på stan imorgon tänkte jag och införskaffa något till min garderob. Har inte köpt något på jättelänge, väldigt olikt mig. Men det är så svårt nu när kroppen förrändras och man inte riktigty vet vart det slutar så att säga=)
Jag kan ju fortf ha en del i min garderob men det är mkt som inte ser klokt ut för tillfället.
Ska iaf införskaffa lite sköna underkläder.

Får väl se vad helgen mer har att erbjuda;)
Hoppas att ni alla passar på att njuta av solen i lagom dos

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela