Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Helg..

Publicerad 2009-04-19 10:20:36 i Allmänt

Sorry för dålig uppdatering igår..Var en helspäckad dag! Hade körövning mellan 9-15. Vi hade mkt koreografiträning så jag stod framför kören en hel del och viftade, pekade och studsade runt!
Kändes ganska bra i ländryggen efteråt, det gör det ju alltid när man har stått länge men extra mkt nu kanske.
Efteråt åkte jag in till stan för att träffa en kompis som jag inte sett på jättelänge. Hon var en av det första jag berättade om min graviditet för redan i vecka 7. Igår gick jag in i vecka 22 så det var ett tag sedan vi sågs somsagt. Vi tog en promenad  runt tantolunden tillsammans med en varsin kopp kaffe och te.Och pratade jobb, graviditet och träning.

Senare skulle jag och Tomas på middag hos en arbetskollega till honom. Vi grillade och pratade barn, jobb och semesterplaner.

Nu ska jag och Tomas gå en promenad runt en massa olika affärer. Kolla lite saker till hemmet och kanske flukta efter något till bebben=)

Vi hörs sen..kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela