Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Hemfärd

Publicerad 2009-04-09 10:10:15 i Allmänt

Idag ska vi sätta oss på bussen och åka norröver. Hem till Bollnäs=) Ska bli jättemysigt att komma hem.
Traffa släkt och vänner, äta mat, äta mat och äta mat det är nog vad helgen kommer att gå ut på i stort. Familjemiddagar är något min släkt är bra på , fika, middagar, buffér. Fredag påsklamm hos moster. Lördag påskbuffé hos oss. Men det är mysigt och gott, längtar efter ägg och lax. Kommer med all säkerhet att få min dos.
Hoppas det blir fint väder så det kan bli några härliga promenader för att inandas lite lantluft.


Kanske blir lite prat och kommentarer om min lille mage också=)Sist jag träffade alla var ju i julas och då visste jag inte om att jag var gravid. Mamma och pappa har jag ju träffat, men inte min bror, kusiner, morfar och vänner.

Jag återkommer med en rapport från landet senare..Nu hoppas vi på en fortsatt lugn dag på jobbet, och sedan en skön bussfärd hemöver.
 Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela