Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Jippi fredag igen..

Publicerad 2009-04-03 11:21:24 i Allmänt

Gud vad veckorna går fort. Verkar som om det ska bli fint väder hela helgen så jag ska verkligen försöka vara ute så mkt som möjligt.

Jag märker att min kondition inte är som den en gång varit, det kände jag ganska tidigt i graviditeten men  igår när jag var ute och gick och gick i en sluttande backe var jag flåsig som sjutton. Det blir ju så blodmängden i kroppen ökar och samtidigt blir jag tyngre. När man är och tränar och gör övningar av egen kroppstyngd blir det ju då också självklart jobbigare vecka för vecka.

Ikväll ska jag äntligen gå och se "Män som hatar kvinnor"  är väldigt förväntansfull. Imorgon får ni höra mer.
Nu ska jag jobba vidare och njuta av fredgaskänslan i kroppen.

Hoppas ni gör detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela