Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Jobb..

Publicerad 2009-04-14 13:36:07 i Allmänt

Har varit en hektisk förmiddag på jobbet idag. Mkt att göra efter en långledig helg.
Nu efter luchen föll jag in i den klassiska paltkoman, kanke behöver en kopp kaffe på det=)
Apropå kaffe så var ju jag en riktig kaffedrickare innan jag blev gravid och drack ofta upp till 3 koppar svart kaffe om dagen. Men direkt när jag blev gravid så försvann det suget helt, va inte gott helt enkelt. Nu börjar jag kunna dricka kaffe igen men då och då och högst 1 kopp om dagen och med mjölk.

Idag är det tisdag, och tisdagar brukar vara lika med spinning. Idag är dock sista gången på ett tag för min del. Nästa vecka börjar nämligen en annnan rolig gravidaktivitet=)


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela