Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Långpromenad..

Publicerad 2009-04-05 19:07:41 i Allmänt

Söndagar är alltid el oftast fixardagar. matlådor, tvätt, städning, rensning och förberedelse inför kommande vecka.
Idag har jag bakat bröd och gjort linsbiffar och spagetti med köttfärssås. mums.

Jag har också varit ute på en låååång promenad tillsammans med en kompis. inte lika fint och soligt idag, men ganska skönt att gå sig varm i det lite gråmulna vädret.

Imorgon är det dax hörrni, dax för det efterlängtade ultraljudet. Jag är jättenervös, men försöker att inte tänka på det. Jag hoppas att allt ska se bra ut.   Wish me luck=)

Nu ska jag slappa i soffan resten av kvällen.

Kramar

Kommentarer

Postat av: Helena Albertson

Publicerad 2009-04-05 20:16:06

Lycka till i morgon! Jag håller tummarna! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-05 21:28:28

Lycka till! Det kommer gå bra, det är jag säker på! så spännande! kram, o försök sova gott inatt!

Postat av: cathrin

Publicerad 2009-04-05 21:35:12

lycka till! det kommer gå bra, det är jag säker på! så spännande! försök sova gott inatt! kram

Postat av: cathrin igen

Publicerad 2009-04-05 21:36:32

ha ha det är jag som har skickat det anonyma också....vet i 17 vad som hände!

Postat av: hönsmamman

Publicerad 2009-04-05 21:55:56

Hej o grattis. Hörde av Dala att ni väntar barn. Sen letade jag upp din blogg. Ska bli jättekul att följa dig här. Själva förlorade vi ju ett barn för en månad sen i v.22 så nu ska jag med glädje ta del av din graviditet istället =)

Hoppas att allt är bra med er o att allt går bra imorgon.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela