Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Livet på landet

Publicerad 2009-04-12 18:21:34 i Allmänt

Idag har det fortsatt vara en skön hemmadag på landet. Jag och Tomas gick återigen en skön promenad i det underbara vårvädret på förmiddagen. Vi har kunnat sitta ute på altanen idag också, njutit god mat, lapat sol och njutit av lantluften.

På eftermiddagen var jag och mamma upp på våran lada och tog fram en jättefin babykorg som det köpte till mig när jag var liten, den är alltså snart 28år gammal. Det är flätat materiel på utsidan och mamma har sytt en madrassfodring till insidan som fortfarande är fin. Känns lite skumt att börja tänka på att om ett halvår kan våran lille knodd ligga däri. Känns overkligt. Men perfekt att ha här hos "mormor och morfar" på golvet bredvid sängen.

Nu snart blir det lite grillning och en sista kväll med tjocka släkten. Imorgon förmiddag åker vi tillbaka till Stockholm.
Hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela