Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Måndag

Publicerad 2009-04-27 15:00:18 i Allmänt

Sitter på jobbet har den första lugna stunden på hela dagen. Måndagar är det oftast mkt att göra. Imorse hade vi 660 mail att lägga in..Hahahah. Tur att det bara är måndag 1 dag i veckan.

Idag ska jag till min gulliga frisör. Hon är som alla andra också gravid=) Ska ha barn i juni. Så det blir nog en del snack om barnvagnar, magar mm.
Ska bli skönt att bli lite ompysslad och håret behöver sig verkligen en liten omgång. Ska fixa färgen och klippa topparna bara, så det blir ingen drastisk förändring denna gång. Kanske lite olika blonda nyanser på färgen så det bli lite mer liv i håret.

Vad skönt det är att få lägga sin vinterjacka i förrådet och hoppas på att det ska räcka med vårjackan nu=)
Än så länga kan jag knappa den hela vägen fram också ingen mage som är ivägen. Än.

Nu ska jag jobba vidare. Kramar

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2009-04-27 16:06:39

Är inte måndagar lika med magbild?:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela