Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sol i sinne..

Publicerad 2009-04-11 21:31:05 i Allmänt

Vilken underbar dag!! Helt fantastisk. Var ute på en promenad på förmiddagen och solen värmde verkligen.
Idag var det påskbuffé här hos oss. Totalt 17personer. Efter vi ätit och innan det var dax för efterrätten tog vi ett gemensamt beslut att gå ut på verandan och sätta oss. Så skönt. Där satt vi fram till kl 19, tänk att det kan vara så varmt och skönt i april. Satt och drack kaffe, vin åt påskgodis och spelade spel tillsammans ( el inge vin till mig som ni förstår men en liten kaffetår fick vi=))
Sen nu på kvällen så blev det årets första grillning. Spred sig en härlig sommarkänsla i kroppen.
Nu känner jag mig verkligen trött, och det blir nog en tidig kväll i kväll.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela