Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sommar ???

Publicerad 2009-04-26 20:44:10 i Allmänt

Åhh vilken underbar dag det var igår. Så varmt och skönt, riktig sommarkänsla. Efter träningen träffade jag en kompis, så vi gick och shoppade lite tillsammans. Hittade faktiskt några tillskott till garderoben. Blev en svart sommarklänning och en tunika bla. Efter shoppingturen åkte vi till söder och fick ett bord i solen på Mellqvist Kaffebar. Underbart.
Tomas anslöt också och åt frukost där tillsammans med oss.

Idag började jag dagen med en stavgångspromenad runt Långholmen. Skönt. Det känns i svanken och ländryggen nu när jag går mkt. Känns som om jag hela tiden har träningsvärk i rumpan.
På eftermiddagen har vi haft rep med kören på Nybrokajen mellan 15-18. vi ska ha allsångskonsert där lör 6/6. Kom och kolla vettja. Efter repet följde tre tjejer hem hit och vi sjöng lite kvartett tillsammans. är verkligen nyttigt och roligt och sjunga i kvartett.

Nej nu ska jag borsta tand och tvätta mig, sen sjunka ner i soffan och slappna av..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela