Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Underbar dag..

Publicerad 2009-04-04 22:44:50 i Allmänt

Åhh vilken underbar dag det har varit idag. Har gott omkring på söder idag, premiärätit min första glass för säsongen.
På medborgarplatsen var det totalt packat på alla uteserveringar, lika facinerande varje år när man helt plötsligt börjar se en massa folk överallt efter ett halvår i ide.

På förmiddagen var jag och en kompis och tränade och sen har det som sagt blivit en hel del gående omkring både här och där mellan olka uteserveringar. Nu har jag skoskav och det värker lite bak i svanken, det märks att belastningen är lite annorlunda nu, det är nog bebisen som gör sig påmind=)

Filmen igår var mycket bra. Bra för att vara svensk och bra skådisar. Klart att det inte blir lika spännande när man läst boken och vet vad som kommer hända men som sagt bra film!

Nu är det dax för sängen, man känner sig extra pömsig nu efter att ha fått lite sol och vind i sitt liila ansikte.

sov gott...Katarina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela