Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Underbart

Publicerad 2009-04-25 09:46:03 i Allmänt

Åhh, vilken underbart väder. Gröna knoppar på träden utanför fönstret.
Har ätit frukost framför nyhetsmorgon, ska strax åka iväg till odenplan och träna llite. blir ett muskelpass=)
Sen ska jag strosa på stan njuta av sooolen. Darling jobbar tyvärr i helgen, så han får sova bort det fina vädret, men jag ska väcka honom lite tidigare i eftermiddag så vi kan ta en kaffe tilsammans på någont fik här i krokarna.
IKväll ska jag åka ut till Sara och mysa tillsammans med henne och hennes  lilla dotter. Blir nog en kväll på balkongen.

Soliga kramar..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela