Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Underverk

Publicerad 2009-04-06 19:01:14 i Allmänt

Nu är det äntligen gjort. Det var fantastiskt att se, VÅR lilla bäbis var helt frisk och mådde bra. Vi kunde se hjätrat som slog, njurarna, ryggraden, och hjärnan. Vi hade ju bestämt sen innan att vi ville veta vad det var för kön på barnet om det gick att se, och hon sa att hon nog ganska tydligt kunde se att det var en liten pojke. Vi kunde se en liten liten snopp=)
Vi fick vänta nästan 20 minuter innan vi fick komma in, så vi fick 5st bilder helt gratis. Annars kostar de 50r st.
En så stor sten har nu lossnat från mina axlar. Fick dessutom en liten present från Tomas när jag kom hem, en liten tidningsprenumeration på ELLE, 3nr och tillhörande gåva=) mkt festligt.
Här nere får nu se vårat lilla underverk.


Har ju lovat mig själv att njuta av graviditeten nu när ultaljudet såg bra ut.

Tack för era värmade ord på vägen!!

Kramar

Kommentarer

Postat av: cathrin

Publicerad 2009-04-06 19:20:37

Åhhh vad roligt! en liten pojke! vad skönt att allt såg bra ut! Har ni fortfarande 1 sept som bf datum eller vart du flyttad? Är så nyfiken! varma kramar!

Postat av: Monica

Publicerad 2009-04-06 19:27:19

Åh!! :D Kul att se det lilla livet. Skönt att allt är som det ska. Förstår att det känns lugnande nu när det är klart.



En pojke... Ja då är det bara att börja klura på namn då... :)



Kram!

Postat av: Lisa T

Publicerad 2009-04-06 19:50:57

Åh en liten pojke :) Vad roligt och härligt för er att se honom och att han mår fint därinne.



Stor kram.

Postat av: hönsmamman

Publicerad 2009-04-06 19:59:49

Hej, grattis till lillkillen. Vad skönt att allt såg bra ut. Vi repar oss väldigt bra trots allt o det ska bli jättekul o följa er väg mot hösten =) Du är ju nu i samma tid nu som vi var i då när vi fick lov att ta beslut, så det känns som om jag får en graviditet att glädjas åt som tar vid där vår tog slut.

Jag har läst en jättebra bok av D.Stern (en mor blir till) om du är intresserad av ett lite mer psykologiskt perspektiv. Vi har läst den nu på kursen o den var väldigt bra.

Postat av: Åsa T

Publicerad 2009-04-06 20:12:00

Åh vad roligt att allt såg bra ut! Inte att man blir lite bebissugen! Kram!

Postat av: Johanna B

Publicerad 2009-04-07 00:08:14

hej vännen!

åå vad skönt att höra :) såå fin bebben ser ut! njut nu som du lovat.. hörs snart!

stor kram!

Postat av: Sara

Publicerad 2009-04-07 22:34:19

Ååååå wow där e han ju lille ToK=) Kan inte tro det är sant men han är verkligen där Er lille.... Ååååå ja nu längtar ja till han kommer till oss, jättemycket!!! Eeeeereee lååångt kvar??? Superglad för ER vetu=) Ja tror han har dina kindben o Tomas mun o din näsa o Tomas panna=) Aaaaa såklart kommer han bli finaste bebisen!!!!! Kram o love you

Postat av: beata

Publicerad 2009-04-11 15:48:54

jag säger bara wow!! jag är så glad för er skull!!det bubblade i mig av lycka när jag tittade på bilderna, så häftigt att se :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela