Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Upprymd

Publicerad 2009-04-07 09:00:57 i Allmänt

Jag känner mig helt upprymd. Vaknade inatt, låg vaken 1,5h och kunde inte somna om. Det är som om man är kär, förväntansfull, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. Det känns så härligt nu, det känns mer på riktigt.
Vi fick ju förresten ändrat datum från den 1/9 till den 28/8 så bebben är 4dagar äldre än vi trott från början.
Nu får man börja fundera lite på namn då=)
Så skönt att få bekräftat att man levt bra och tagit hand om sig den här perioden oxå, har väl framför allt varit träningen jag tänkt på att man är osäker om vad man får, kan och inte rekommenderas att göra. Men jag är helt övertygad om att träning är bra under graviditeten, det gäller bara att som innan lyssna till sig själv och sin kropps signaler. Det som känns bra, är bra.I kväll ska jag njuta extra mkt på spinningen.

Fick ett bra boktips igår här på bloggen ang det kommande mammalivet. Sånt tas tacksamt emot.

Kramar

Kommentarer

Postat av: hönsmamman

Publicerad 2009-04-07 18:23:28

Det är en sån härlig känsla du beskriver. Som om man bär på världens största hemlighet (fast det inte är någon hemlighet) och hela världen liksom stannar upp o snurrar ett extra varv bara runt en själv. =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela