Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

2a advent

Publicerad 2009-12-06 21:45:17 i Allmänt

Andra advent. Redan!! Hjälp vart har julkänslorna tagit vägen! Imorse var vi uppe tidigt och medan Gabriel sov passade jag på att baka chockladkola paj! Vi har haft 6st kompisar på adventsfika på eftermiddagen, så jag ville skapa lite försmak på julgodiset. Pajen blev riktigt god. Mycket mörk chocklad var det, mastig och god.

Jag måste se till att komma iväg och handla julklappar i veckan. Tycker egentligen att det är mysigt att handla men nu har jag så dålig fantasi och kommer inte på något bra. Någon som har bra förslag på presenter till familjen? Ska kolla runt på nätet om jag får någon insperation.


Hörs imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela