Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

God fortsättning..

Publicerad 2009-12-27 19:42:32 i Allmänt

Idag har pappa Tomas åkt tillbaka till Sthlm. Jag och Gabriel åker på onsdagmorgon. Blir i Sthlm över nyår alltså, men vad vi ska göra vet jag inte än. Förslag?

Min bror står här bredvid o stampar så jag får inte mycket skrivro, han håller på med en uppsats. Återkommer imorgon eller så när jag kan få mer tid. Även bloggen behöver lite jullov.

God fortsättning på er!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-12-28 12:10:39

Vet inte heller för nyår, men jag längtar efter Er. Skönt att NI snart kommer tillbaka=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela