Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Gott nytt..

Publicerad 2009-12-31 10:47:36 i Allmänt

Nyårsafton igen! Vilket år att se tillbaka på. Jag har nog upplevt något av det största i livet, att bli mamma. Kommer ihåg hur vi förra nyår smusslade med drickat för att det skulle se ut som jag drack så ingen skulle ana. Hade då precis fått reda på att jag var gravid. Nu ser jag ljust på 2010 ska bli skönt att börja träna igen, kolla efter jobb, umgås med Gabriel, Tomas och resten av familjen.

Jag skulle ju åkt med x2000 igår tillbaka till Sthlm. Men när vi kom till stationen var tåget inställt pga kyla!!! Om man vill fick man ta buss till Gävle och sen hanka sig fram där bäst man kunde, men det fanns ingen säkerhet för vilket tåg man skulle komma med. Det var inget alternativ för mig så jag lämnade tillbaka biljetten och fick pengarna tillbaka. Mamma och pappa rådgjorde med varandra och hade inga planer för nyår, så de erbjöd mig en bilfärd till storstaden och de skulle då stanna och fira med oss. Mysigt!
Så ikväll bli det 3rätters på Torkelknutssons. Mamma, pappa, jag, Gabriel och Petra.

Önskar er alla en fin kväll, ett gott nytt år och kraft att se ljust på framtiden!

Stora kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela