Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Hej mitt Vinterland

Publicerad 2009-12-17 21:24:43 i Allmänt

Vilket väder! Underbart. Vi tänkte gå in till stan på förmiddagen men det var ingen idé, bara man tittade ut så såg man knappt en meter framför sig. Snön yrde som attan. Men efter någon timme avtog det och vi kunde ta en prommis in till stan. Blev lite julklappar handlade så nu har listan minskat lite till.

Igår var jag på vår första föräldragruppträff på bvc. Jag är glad att de blev en grupp, var lite osäkert innan med tanke på svininfluensan och smittorisker sa de. Var ca 10 st barn. Gabriel var äldst, sen var de flesta födda i oktober. Härligt att få dela upplevelser och tankar och höra andra som gör på samma sätt, eller annorlunda:)
Många bor här i närheten så jag hoppas att man lär känna någon som liksom klickar med en, så man kan umgås privat sen.

Om en vecka är det julafton. Känns jättekonstigt.
Nu ska jag väcka min sömntuta till sambo som somnat i soffan.




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela