Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Långpromenad

Publicerad 2009-12-07 22:50:56 i Allmänt

Idag mötte jag upp Malin och vi tog en långpromenad tillsammans. Så mysigt att ha några vänner att dela mammaledighet med. Jag har gått så mycket själv och det är skönt ibland, men kan också bli o kännas lite ensamt. Men både jag och Malin ska vara hemma hela våren, och vi bor dessutom nära varandra. Perfekt.
Barnvagnsmaffian:)

På eftermiddagen låg vi hela famlijen i soffan och slumrade lite. Tomas gick av sin passvända i morse och tycker då att det är mysigt att sova i soffan framför tvn. Knörtis sov och efter några sidor i en bok gick inte mina ögon att hålla upp heller.

Nu ska vi snart krypa till sängs. Gabriel har faktiskt somnat:)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela