Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Myskväll

Publicerad 2009-12-15 22:41:13 i Allmänt

Har precis haft en riktig myskväll tillsammans med Åsa. Var meningen att det skulle vara en till men hon var tvungen ställa in pga sjukdom:) Så det blev jag, Åsa och lite julmys. Jag gjorde egen risgrynsgröt och vi åt min smarriga chockladkola tårta ( Såååå goood) Riktigt mycket chockladsmak.
Det var länge sedan vi sågs, och varje gång säger man  att - Åhh vi måste ses oftare. Men tiden springer liksom ifrån en ibland, så har det helt plötsligt gått 3 månader igen.

Den här snön verkar ju ligga kvar. Mysigt. De lyser upp tillvaron. Gillar att det blir riktig vinter. Inte bara blask och slask. Utan minusgrader och riktigt snö.


Nu blir det väl sängen för mig snart. Nattugglan till bebis har ganska nyss somnat:)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela