Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Nattuggla

Publicerad 2009-12-05 22:22:58 i Allmänt

Alltså det här med att vara nattuggla går tydligen i arv i ett tidigt stadium.. Gabriel ligger och sjunger i sin säng och vägrar sova, när man kommer och stoppar om honom skrattar han bara:)

Igår kväll va vi hos en kompis i Solna, då somna han iaf under idol utan några större protester. Men ikväll hade jag hoppats på lite ro för att skriva klart dopkorten, men icke sa nicke.

Idag har vi varit och hälsat på Sara Star, vi möttes upp vid Gullmarsplan och gick till Rågsved.
Eftersom jag har lite komplikationer efter förlossningen har jag inte fått börja träna riktigt än, men en snabb promenad värmer upp kroppen och blodcirkulationen bra. Jag hoppas på att få börja snart, ska prova lite innan jul då mitt träningskort aktiveras igen.

Nu hoppas jag att Gabriel snart ska sluta sjunga så jag kan få lite egentid.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela