Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Onsdag

Publicerad 2009-12-09 17:19:32 i Allmänt

Förmiddagen har spenderats på Ikea. Som vanlig kom man hem med värmeljus, servetter och lite annat krafs:)
Mycket barnvänligt ställe. Gott om toaletter, skötbord och ställen att sitta ner. Blev den obligatoriska Ikealunchen.
På eftermiddagen var jag hos barnmorskan på ett återbesök och Tomas var hemma med knörtis. Nu är det jag som är hemma, Tomas är på julbord med jobbet.

Igår var vi och fikade med söta Johanna, en av mina luciakandidat vänner. Tänk att det var ett år sen som vi åkte runt som dårar och lussade både här och där. Ett minne för livet.

Har lite huvudbry. Fick precis redan på att jag kommit in på en kurs till våren som jag väldigt gärna vill läsa. Men är lite osäker på om det är en bra kombo att vara mammaledig och plugga.Är lite rädd att jag i efterhand kommer känna att jag sumpar min tid med lilleman. Vet ju hur det har känts redan nu..Hmmm tål att funderas på..Någon som har erfarenhet?

Ikväll står Bonde söker fru på schemat.

Hejsvejs sålänge...

Kommentarer

Postat av: hönsmamman

Publicerad 2009-12-12 13:53:27

Beror nog på vad det är för kurs. Är det den du sökte förut o avböjde "spädbarnspsykologi" tycker jag definitivt du ska ta den, den var fantasktisk.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela