Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Santa Lucia

Publicerad 2009-12-13 21:23:36 i Allmänt

Idag har jag varit på Skansen! För ett år sedan stod vi där och tittade ut över 1000tals människor, åkte underbar kortege genom stan till Kungsträdgården. När jag kom till Skansen på eftermiddagen hade jag turen att komma samtidigt som lucia, tärnor och Stefan( projektledare tillsammans med Yvonne) så jag fick följa med bakom scenen, sitta där och prata med de. Kul att kunna delge lite känslor och tankar som vi hade förra året.
Jag och Gabriel gick sen ut och tittade upp mot scenen.
Innan jag kom till Skansen gick jag genom Kungsträdgården och stannade till för att lyssna på min kör som stod där och sjöng och spred julstämning.:)

Jag har min egen lilla pepparkaksgubbe


Här väntar vi på att luciorna ska komma upp på scenen


Vi hamnade långt bak så inte världens bästa bild, men det är iaf solidens scen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela