Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Vit jul

Publicerad 2009-12-14 20:25:12 i Allmänt

Vad härligt att det snöar. Verkar ju som det blir en vit jul. Idag pylsande jag på mig pälsmössan när jag och Gabriel gick för att möta Pernilla för lunch. Pernilla var med och jobbade med luciaprojektet förra året och jag har inte sett henne sen dess så det var jättekul att ses.

Man blir trött av frisk luft! På eftermiddagen när Gabbe skulle sova somnade jag också, satt med en bok i handen men gick inte att hålla ögonen öppna.
På söndag åker vi upp till Bollnäs för julfirande:) Ska bli jättemysigt. Vet att Gabriels mormor och morfar längtar efter att träffa honom. Vi har skaffat kattvakter här i huset, de vill ta upp katterna till sig. Känns jätteskönt att någon har koll på de, speciellt Donk efter operation och allt.
Lilleman är lite gnällig så nu måste jag tillbaka till spjälsängsvakan.

KRAM...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela