Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

1 månad

Publicerad 2009-07-28 13:24:16 i Allmänt

28 juli idag. Exakt en månad till BF. 31 dagar. Inte för att jag tror att ungen kommer titta ut exakt den 28 aug, men det är ändå ett datum på vägen liksom..
Statistik visar ju att det är vanligare att förstföderskor går över tiden. Hur det än blir som kommer jag ju hela tiden  en dag närmare att få träffa den  lilla skrutten.

Jag börjar sova lite sämre på nätterna nu, vaknar av jag är jättevarm, ligger obekvämt eller har drömt något konstigt.
Inatt drömde jag att bebisen var på väg ut genom benen. Att huden liksom var som ett par stora byxor och barnets händer och armar trillade ner upp från låren och  att jag försökte putta tillbaka den.

Ja är så trött idag, hoppas att dagen förflyter snabbt så att jag får åka hem och vila..

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-07-29 21:17:03

Åå va jobbigt dessa nätter. Jag drömde också en hel massa saker o när man sen skulle berätta för andra så lät allt bara helt sjukt roligt! Men vilken läskig dröm du hade!! Usch, det lät nästan som en mardröm..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela