Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Äntligen fredag...

Publicerad 2009-07-03 20:20:07 i Allmänt

Äntligen  är veckan över och en helg framför sig för att ladda om igen.
Efter jobbet åkte jag hem. Tomas hade städat hela lägenheten=) dammsugit och moppat golven=) Var härligt att komma hem till doften av ajax.
Jag och Tomas var ut på fredagsmys. vi gick och åt på Helens vid Mariatorget, så mysig atmosfär ute, varmt och ljumt mkt människor i farten. Vi satt på uteserveringen och åt goda goda Quesidillas med dipp.
Sen tog vi en lite promenad och köpte en Frappocino på Waynes.

Nu sitter jag här med mina elefantfötter igen. Innan vi skulle gå fick jag inte på mig de skor jag tänkte ha=(
Lite mer graviditetskrämpor som börjar komma är att jag känner av mina höftböjare väldigt mkt. Det gör lite ont hela tiden när jag går, inget som jag lider av, men det känns väldigt mkt när jag gått långt eller tränat. Man förstår att ligamenten är mer känsliga nu, och belastningen ökar ju hela tiden, nu är jag ju kallad "höggravid"

Trevlig helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela