Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Elefantkvinnan..

Publicerad 2009-07-02 21:00:41 i Allmänt

Underbara varma dagar, men jag har också fått känna på graviditetssvullnad. Mina fötter har sett ut som elefantfötter när jag gått från jobbet nu 3dagar irad. Värme kan ju var jobbigt och man kan bli svälld och samla på sig vätska utan att man är gravid, så ja jag såg inte riktigt klok ut igår. Haha. Idag hade jag remsandaler på mig, det välde ut emellan såg verkligen ut som en kasslerfot.

Något mer jag upptäckt att jag tycker är lite jobbigare än tidigare är folkmassor. Fullproppade butiker, tunnelbanevagnar, bussar. Jag vill liksom skydda magen, rätt som det är så får man sig en känga. Jag går nästan alltid med händerna runt magen. Förut kunde man ju dra in magen lite, men nu är den ju där den är och någon väldigt värdefullt därinne.

Igår kväll hade vi en jättemysigkväll och grillade hemma hos 2 kompisar. Det var fortfarande ljumt och skönt när vi gick hem vid 22 tiden.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela