Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Helg..

Publicerad 2009-07-12 10:46:08 i Allmänt

Ingen uppdatering igår tyvärr. Efter frukost gick vi en shoppingrunda på söder. Jag köpte ny almanacka, min är precis slut, måste ju kunna planera när bäbisen kommer. Sen köpte vi lite mer fix till hemmet och var och kollade på tapeter.
vilket projekt det är finns ju så himla mycket att välja mellan, man blir knäpp.

På eftermiddagen sov vi middag en timme. Skönt!! Kvällen spenderade vi på Koh phangang mysig thairestaurang på söder. Jag, Tomas och 2 kompisar hade en mkt trevlig kväll.

Idag ska vi på Gröna lund med en arbetskollega till Tomas och hans 2 barn, jag måste väl vänja mig tycker de=)

Nu blir det äggmackor till frukost! Mums!

Kramar

Kommentarer

Postat av: hönsmamman

Publicerad 2009-07-13 18:12:03

Ser att du oxå lagt in en liten bebis, fast din har lite färre "days to go" :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela