Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Jippi fredag..

Publicerad 2009-07-10 10:25:15 i Allmänt

Äntligen är det fredag. Så skönt. Tack för era kommentarer ang förra inlägget, skönt att få andras tankar och reflektioner. Allt kan ju hända än som sagt och det primära är att vår älskling där inne i magen mår bra!!

Igår efter jobbet var jag  och tränade. Nu på sommaren så drar de ju in så det finns inte så mkt pass att gå på så jag tränade själv. Försöker hålla i att styrekträna lätt iaf 2ggr i veckan eftersom jag mår så bra. Känns viktigt för min hållning, rygg och framtida barnbärande=) Det var jag och kroppsbyggarna=) Värmde upp lite på crosstrainerna sen blev det som sagt armar, axlar och lite rygg samt lång och skön strech. Försöker att träna bäckenbotten varje gång jag tränar också.

Får se vad helgen har att erbjuda, vädret är inte jättelovande, så det blir nog lite inomhus aktiviteter.
Återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela