Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Måndag

Publicerad 2009-07-06 19:38:25 i Allmänt

Lite tråkigt väder igen, gör iof inget när man jobbar, men ändå.
Idag har varit en helt vanlig måndag. Jobb och träning iform av muskel.

Jag har tänkt mkt de senaste dagarna på att jag faktiskt ska få en liten bebis. Det känns så himla overkligt, jag kan inte tro att det är sant, känns som om något kommer hända på vägen dit, eller att jag ska vara gravid för alltid. Nu har jag liksom vant mig vid tanken att vara gravid, men att det ska komma ut något därifrån känns helt sjukt. Undrar om och när man egentligen förstår. Jag längtar iaf väldigt mkt efter lillen och hoppas hoppas att han mår bra och kommer ut frisk och kry. Han hickar väldigt mkt där inne så,  magen hoppar=)

Nu ska jag och magen hoppa in i duschen. Hörs imorgon!

Kram

,

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-07-12 21:11:48

Åååå va mysigt, de där tankarna minns jag att jag också fick. Man kan inte fatta det!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela