Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Möhippa

Publicerad 2009-07-19 19:49:05 i Allmänt

Igår var hela dagen uppbokad och reserverad för möhippa. Det var Julia som skulle firas.
Jag och Beata möttes upp och köpte en liten fin tiara som ju är ett måste för kommande bruden.
Kl 14:00 var det bokat för 3 kamp. Först en timme sumo ( blev inget för mig) som inte tillhörde 3kampen, sedan dansmatta, jätteslangbella och laserskytte. Jag kunde iaf vara med på slangbellan och lasergrejen, även en lättare dansmatta.
Efter äventyrandet gick vi och fikade lite för att sedan gå upp till ett hotellrum vi hyrt för lite champange, jordgubbar och iordningfixande.

Blivande bruden i sumodräkten.

Söta Beata fixar på hotellrummet.



20:30 hade vi bord på Lokal ( restaurang på Kungsholmen) Där satt vi till lockan var 23:30.
jag hade förberett de andra på att jag kanske inte skulle stanna så länge, och när vi gick in till grannbaren Lemon fick jag snabbt lite panik och ville hem. Folk över alla som trängs, varmt, fyllskallar, nej inget bra ställe för en höggravid kvinna=)

Idag har Sara star och hennes lilla dotter varit här, så skönt att ha sällskap och få prata av sig lite. Just nu känns ju allt lite ovisst med tanke på förlossningen, eftersom jag inte vet hur det kommer att bli, men som sagt att prata om det och ventilera är den bästa terapin=)

Kommentarer

Postat av: beata

Publicerad 2009-07-20 10:03:28

hihihi vilka snygga bilder :)

Postat av: Sara

Publicerad 2009-07-21 23:32:23

Tack för du skriver så=) Det är ju det vi är till för ja! O tack själv för allt du ger! Kram gull

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela