Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Nedräkning

Publicerad 2009-07-27 19:54:12 i Allmänt

Då var man tillbaka i Sthlm igen och har jobbat första dagen på den näst sista arbetsveckan. Känns lite skumt! Ifredags när jag klev på bussen ringde de och sa att vår vagn har kommit. Vi ska åka oxh hämta den på lördag. Kommer nog kännas skumt att åka hem kommunalt med en tom barnvagn
Helgen har varit trevlig med mkt släkt, släkt och åter släkt.  Mina fötter har verkligen varit elefantfötter under helgen, mina anklar sväller upp och liksom väller över skorna.

Idag på muskelpasset kände jag att det kanske var det sista passet på ett tag. Börjar bli tungt med benövningar, framöver blir det nog mest promenader och hemmaträning!

Nu har jag gjort en pastagratäng som står och väntar i ugnen. Vi är superhungriga så nu an det inte vänta längre..
Hörs imorgon...

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-07-27 22:56:28

VÄLKOMMEN tillbaka!!!

Postat av: Tomas

Publicerad 2009-07-28 06:05:07

Tack för matlådan, smakade mumma.

Ska bli mysigt att få hem vagnen.

Får lägga över en filt eller nåt så inte katterna tror det är en ny kattsäng.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela