Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Reafynd och Gröna lund..

Publicerad 2009-07-04 22:09:39 i Allmänt

Skönt att få lite sovmorgon. Underbara lördag. Efter frukost åkte jag och tränade. Var så bra för hon som höll i passet pratade hela tiden om vad vi med "bebisar i magen" kunde göra och hur vi skulle anpassa, även varför.
Även om jag tagit reda på info om övningarna innan är det bra att få det bekräftat och man kan alltid lära sig något nytt.

Efter träning, dusch och lunch bar det av in till stan för lite rea, framför allt NKs rea. De har väldigt bra rea. Där kan man ju fynda allt möjligt för 50-70%. Bra tillfälle att passa på att köpa märkes och kvalitetskläder. För mig blev det ett par pumaskor och en Peak keps, samt lite parfym och bodylotion=)

Nu på kvällen tog vi en moppetur ut till Gröna lund för att kolla på Sommarkrysset. Tomas di leva, Robert Wells och Dead by april var några av de som var där



Di leva med sin vackra klänning i förgrunden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela