Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Regn och rusk

Publicerad 2009-07-07 19:35:36 i Allmänt

Jag var så sugen på att gå ut och gå idag. Bara stoppa musik i öronen, få frisk luft och bara njuta. Tyckte att vädret såg ganska stabilt ut när jag gick, trots att himlen öppnade sig tidigare på eftermiddagen, jag trodde liksom att det hade avtagit.  Men ack så fel jag hade, efter ca 30 min öppnade sig himlen igen och jag fick gå 40min i mer eller mindre spöregn=( Kan ju inte dra på på samma sätt som jag gjort förrut utan måste ta det lungt och lyssna på magen=)
Nu när jag är inne var det trots allt skönt att få den där promenaden, men jag hoppas att det blir uppehåll nästa gång.

Nu sitter jag i soffan och myser och har precis ätit soppa. Kolla vilka sötnosar jag har som sällskap här i soffan

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-07-08 12:21:59

Haha, samma här. Jag var tjurig för att Magnus inte ville följa med ut på promenad så jag stampade iväg själv, kom runt hörnet på huset sen vräkte det ner. Och åskade och blixtrade. Bara att vända och traska hem igen. Och be om ursäkt för det lilla känsloutbrottet. Är verkligen känslig som ett asplöv just nu. Om jag inte får exakt som jag vill bryter jag ihop haha.

Postat av: Monica

Publicerad 2009-07-08 15:01:32

Aaaw, vad söta kissar! :D

Postat av: Cizzi

Publicerad 2009-07-08 15:36:30

Vilka mysiga tussar! jag vill ha, men jag är allergisk =(

Postat av: Johanna B

Publicerad 2009-07-08 22:10:28

heelt underbara!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela