Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Torsdagsmys..

Publicerad 2009-07-23 21:07:13 i Allmänt

Imorgon åker jag upp till Bollnäs över helgen. Blir inget fredagsmys då eftersom bussen går 17:00, men nu har vi myst till det med lite tacos.
Vi har faktiskt varit och tränat tillsammans idag jag och Tomas ( det händer inte så ofta ). Vi tränade på jobbet eftersom Tomas inte har något kort på Sats.

Vi har  nu skaffat TV4 fakta, tittade på förlossningskliniken igår=) Bra kanal med bra och intressanta program.
Nu efter barnmorskan kände på magen och berättade för oss hur han låg, vill man ju liksom försöka känna själv, men jag fattar faktiskt inte riktigt. Det är svårt att känna bestämda kroppsdelar tycker jag, för mig flyter han ju omkring därinne lite överallt både kors och tvärs=)
Jag längtar så mkt efter honom, hoppas han mår bra och snart är redo att visa upp sig för mamma och pappa.



Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-07-23 22:42:35

Såklart mår han som en prins där inne i mammas mage=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela