Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Trött i knopp och kropp..

Publicerad 2009-07-30 12:11:55 i Allmänt

Min kropp börjar ibland, stundtals att kännas lite mörbultad. Värst för mig är höftböjarna, ant är ligamenten där överansträngda eller nåt. På nätterna när jag ska upp på toa känner jag mig som en koloss, och att ta av och på sig byxor i stående ställning gör lite ont.
Jag kan sakna att få träna ordentligt. För mig är det verkligen terapi att få köra slut på kroppen när man har mkt tankar i huvudet och el känner sig stessad. Och mkt tankar och funderingar kan man ju LUNGT säga att man har nu in för allt som komma skall. Så känns lite som jag kommer klättra på väggarna hemma de sista veckorna. Hoppas jag blir astrött och vill sova hela tiden. Tanken är ju att jag bara ska vara, sova, läsa, vila, gå sköna promenader, laga mat, fika.
Tomas tror att jag kommer att nöta hål i golvet hemma och göra stig när jag går där hemma och funderar=)

Ikväll blir det lite grillning med vänner, gäller att passa på, snart är det tjocka filtar och tända ljus som gäller.

Kommentarer

Postat av: beata

Publicerad 2009-07-30 15:42:44

tänker på dig, du kommer klara sista månaden galant!

kom gärna och hälsa på någon dag, vi är ju storfamilj nu ett tag jag, jon, julia och peter!

kram :)

Postat av: beata

Publicerad 2009-07-30 15:43:25

tänker på dig, du kommer klara sista månaden galant!

kom gärna och hälsa på någon dag, vi är ju storfamilj nu ett tag jag, jon, julia och peter!

kram :)

Postat av: Sara

Publicerad 2009-08-04 16:04:36

Du får också skriva av dig mkt så kanske det känns liiiite lättare?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela