Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Bloggstrul

Publicerad 2009-06-17 21:34:00 i Allmänt

Har varit problem att skapa och lägga upp inlägg under eftermiddagen, jag skrev ett lååångt inlägg förrut som bara försvann, fan vad irriterande.

Nu är jag iaf i Bollnäs och ska vara här över midsommar. Tomas och hans mormor kommer på fredag.
Jag hoppas på sköna dagar och inte bara press och stress att hinna träffa alla man vill samtidigt som man bara vill ta det lungt. Blir lätt så när man bara har några dagar på sig.

Igår kväll kollade jag och Tomas på tre avsnitt av barnmorskorna som gick på Svt förrut. Jag kollade aldrig på det när det gick, men nu kändes det väldigt intressant och lärorikt. Känns konstigt att jag snart ska ligga där. Såklart drömde jag jättekonstigt sen på natten, att det skulle sätta igång mig fastän jag bara är i vecka 30.

Nu ska jag njuta av livet på landet ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela