Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Då var det fredag igen..

Publicerad 2009-06-05 15:30:14 i Allmänt

Jaha då var det fredag igen, och nedräkningen har börjat 1 vecka kvar tills det blir lite semester. Jag och Tomas har en ledig helg tillsammans, eller ja jag har väl som vanligt lite aktiviteter för mig.Imorgon har vi Allsåmgskonsert med kören på Nybrokajen 11. Tomas och hans mormor är dit tvingade=) Hoppas de kan tycka det är lite mysigt iaf. Vi ska träffas redan 0945 och konserten börjar 1500 så hela dagen går åt till detta.

Ikväll ska jag ut och käka med några arbetskamrater, vet inte vart det bär av det återstår att se. De andra har bokat och jag bara följer med=)

Ska iaf bli väldigt skönt med helg, har varit väldigt mkt på jobbet och jag vill absolut inte känna mig stressad när jag är gravid det är jätteviktigt för mig. Så nu blir det en helg i harmoninstecken!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela