Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fredag...Semester...=)

Publicerad 2009-06-12 12:28:30 i Allmänt

Jippi bara några timmar kvar, sen är det 2 veckors efterlängtad semester.
Semestern börjar med ett besök av mina föräldrar som kommer över helgen, har inte träffat dem sen i påskas så det ska bli mysigt. Magen har ju växt en del sen sist vi sågs:) Ikväll blir det bara hemma middag och mys och firande av Tomas.

Efter jobbet ska jag gå på spinning 30min, ser lite roligt ut numer när jag går på spinning, magen är ju liksom ivägen så jag måste ha styret så högt upp ser lite lustigt ut men så får det bli.
Ska försöka lägga upp lite fler bilder under helgen, och ha med mig kameran under semestern så jag kan föreviga och dela med mig.

Trevlig helg så länge...

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2009-06-12 13:02:15

Jag kommer också!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela