Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ikea och Wallmans..

Publicerad 2009-06-14 13:21:12 i Allmänt

Igår var det skitväder, så vi bestämde oss för att åka till Ikea med mamma och pappa när vi hade bil.
Vi shoppade faktiskt ett skötbord, hopfällbart, eftersom vi inte bor så stort så är det bra att kunnna vika undan det. Sen blev det en matta, lite doftljus, nya glas och lite handdukar. Var så roligt att gå där på barnhörnan och titta runt på alla nödvändiga och mindre nödvändiga saker man kan handla. Som de flesta andra så åt vi lunch där också.

När vi kom hem kom min bror och en kompis till honom så vi åkte i gemensam trupp till Wallmans.
Underhållning och mat på en och samma gång, och artisterna är väldigt duktiga. Man blir så sugen på att showa igen när man ser sådant. Det var deras sista föreställning för säsongen så det var lite extra spex och lite tårar mot slutet.
Maten var god men för att citera min bror " synd att det är portioner för 12åriga tjejer" och det är ju så ibland tyvärr på finare restauranger att det blir ganska lite mat, inte direkt något för högenergiförbrukare.

Nu har vi ätit frukost och sitter och glor lite på tv.


Jag och Tomas på Wallmans och min bror Anders och hans kompis Sofia.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-06-15 08:02:45

Hahaha Anders...=)

Postat av: Anders

Publicerad 2009-06-15 22:36:08

Sara!;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela